en ru pl

Prailginame klientų aptarnavimo centro darbo laiką

Prailginame klientų aptarnavimo centro darbo laiką

Atsižvelgdami į klientų poreikius priėmėme sprendimą prailginti klientų aptarnavimo darbo laiką: nuo gruodžio 2 d. įmonės klientų aptarnavimo centras (Spaudos g. 6-1) dirbs nuo 7.30 val. iki 17.30 val. (penktadieniais – nuo 7.30 val. iki 16.30 val.)


Pasak VŠT Klientų aptarnavimo dep. direktoriaus Lauryno Jakubausko, aptarnavimo laikas įmonėje prailgintas atsižvelgiant į klientų poreikius ir įpročius. „Šių metų pavasarį VŠT klientų aptarnavimo centro darbo laikas buvo prailgintas nuo 16.30 val. iki 17.00 val., tačiau įdiegę šiuolaikišką klientų eilių reguliavimo sistemą bei įvertinę klientų srautus, nusprendėme darbo laiką pratęsti iki 17.30 val.“, – sako Laurynas Jakubauskas.


Pasak jo, VŠT klientų aptarnavimo centras darbo dienomis atveria duris jau nuo 7.30 val. Gyventojų ir įmonių atstovai čia gali susitvarkyti su šildymo ir karšto vandens susijusius klausimus iki savo darbo pradžios. Prailginus darbo laiką iki 17.30 val. (penktadieniais – iki 16.30 val.) klientai galės atvykti ir vakare po savo darbų.

 

VŠT Klientų aptarnavimo dep. direktoriaus teigimu, įmonė nuolat plečia ir vysto nuotolinius aptarnavimo kanalus: informacijos teikimą ir priėmimą elektroniniu paštu, telefonu ar internetu. Bendrovė skatina klientus naudotis savitarnos svetaine, tačiau vis dar nemažas skaičius interesantų apsilanko klientų aptarnavimo centre Spaudos gatvėje. Čia klientus aptarnauja profesionalūs ilgametę patirtį turintys VŠT vadybininkai, kurie padeda išsiaiškinti įvairius klausimus, susijusius su šilumos ir karšto vandens suvartojimu. Dažniausiai į VŠT klientai kreipiasi dėl sutarčių sudarymo, pažymų išdavimo bei įsiskolinimo klausimais.

 

Pagal klientų skaičių, kuris siekia per 220 000, VŠT yra didžiausia šilumos ir karšto vandens  tiekimo paslaugas teikianti įmonė Lietuvoje. Per mėnesį VŠT klientų aptarnavimo centre apsilanko apie 1200 šilumos vartotojų. Bendrovės informacija ir administravimo paslaugos teikiamos ir VŠT savitarnos svetainėje (savitarna.chc.lt), telefonu 1840 ir tinklapyje.
 
Apie VŠT
AB Vilniaus šilumos tinklai gamina šilumos ir elektros energiją bei teikia centralizuoto šildymo ir karšto vandens tiekimo paslaugas daugiau kaip 220 tūkst. sostinės namų ūkių bei organizacijų. Įmonės veiklos istorija prasidėjo 1958 m. Šiuo metu VŠT perdavimo tinklas siekia daugiau kaip 750 kilometrų, didžiausias šilumos gamybos objektas – termofikacinė elektrinė, esanti pietvakarinėje Vilniaus miesto dalyje. Bendrovėje dirba per 600 darbuotojų – apie 50 įvairių profesijų specialistų. VŠT rūpinasi patikimu ir kokybišku paslaugų tiekimu ekonomiškai pagrįstomis kainomis, taiko efektyvias klientų aptarnavimo praktikas, nuolat modernizuoja šilumos gamybos ir perdavimo sistemas, diegia inovatyvias technologijas, vykdo aplinkosaugos projektus. 99,4 proc. bendrovės akcijų priklauso Vilniaus miesto savivaldybei.