Kontaktai
VŠT klientų aptarnavimas nuotoliniu būdu vyks iki 2020 m. birželio 1 d.
Telefonu
I–VII nuo 7.00 iki 22.00 val. skambučių centre – (8 5) 236 1030 arba 1840.
I–IV nuo 7.30 iki 17.30 val., V – nuo 7.30 iki 16.30 val. gali kreiptis papildomais tel. numeriais:
- gyventojai
(8 5) 266 7058
(8 5) 266 7056
(8 5) 266 7053
- verslo klientai
(8 5) 266 7041
(8 5) 266 7042
(8 5) 266 7063
Pranešti apie avarijas šilumos tinkluose telefonu 1840 arba + 370 5 236 1030 visą parą. Dėl avarijų ir gedimų šalinimo pastatų šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemose – kreiptis į namą administruojančią įmonę arba UAB „Grinda“ tel. 1355.
Internetu: savitarnos svetainėje (https://savitarna.chc.lt/saskaitos/) ir įmonės tinklapyje per elektroninę informacijos pateikimo formą „Klauskite – atsakome“
El. paštu – info@chc.lt
Adresas korespondencijai
AB Vilniaus šilumos tinklai
Spaudos g. 6-1, LT-05132 Vilnius
Klientų aptarnavimas
Savitarnos svetainė
Elektroninių paklausimų forma
Klauskite – atsakome
Klientų aptarnavimo centras
(Spaudos g. 6-1, Vilnius)
Darbo laikas:
I–IV 7.30–17.30 val.
V 7.30–16.30 val.
Valstybinių švenčių dienomis klientų aptarnavimo centras nedirbs.
Šventinių dienų išvakarėse darbo laikas trumpinamas viena valanda.
Klientų aptarnavimas telefonu 1840*
arba telefonu + 370 5 236 1030* - šiuo numeriu galite susisiekti tiek būdami Lietuvoje, tiek ir už jos ribų.
Darbo laikas:
I-VII 7.00–22.00 val.
Pranešti apie avarijas šilumos tinkluose telefonu 1840 arba + 370 5 236 1030 galima visą parą.
Dėl avarijų ir gedimų šalinimo pastatų šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemose prašome kreiptis į namą administruojančią įmonę arba UAB Grinda tel. 1355.
*Pokalbiai trumpuoju numeriu 1840 iš mobiliojo ryšio operatorių Bitė ir Tele2 numerių yra apmokestinami 0,09 Eur/min. tarifu. Skambinant iš Telia fiksuotojo numerio taikomas 0,04 Eur vienkartinis sujungimo mokestis, o skambutis apmokestinamas 0,08 Eur/min. tarifu. Skambučių kainos iš kitų (nepaminėtų) operatorių numerių teiraukitės savo ryšio operatorių.