en ru pl

Karantino metu klientai bus aptarnaujami nuotoliniu būdu [atnaujinta]

Karantino metu klientai bus aptarnaujami nuotoliniu būdu [atnaujinta]

Reaguodama į koronaviruso pandemiją sostinės savivaldybės įmonė Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) laikinai uždaro klientų aptarnavimo centrą (Spaudos g. 6-1): nuo kovo 16 iki birželio 1 d. bendrovės klientai bus aptarnaujami tik nuotoliniais kanalais – telefonu, el. paštu, internetu.

„Atsižvelgdami į koronaviruso pandemijos keliamą riziką tiek mūsų klientams, tiek ir įmonės darbuotojams, nusprendėme dvi ateinančias savaites klientų aptarnavimą vykdyti tik nuotoliniais kanalais. Nors klientų aptarnavimo centras bus uždarytas iki birželio 1 d., gyventojai ir įmonės savo klausimus galės išspręsti telefonu arba internetu“, – sako VŠT klientų aptarnavimo dep. direktorius Laurynas Jakubauskas.

Jo teigimu, daugiausia gyventojų į VŠT klientų aptarnavimo centrą atvyksta norėdami išsiaiškinti sutarčių sudarymo ir atsiskaitymo už paslaugas klausimus. Šiuos poreikius bendrovė gali patenkinti ir be tiesioginio fizinio kontakto su klientais.

„Nuo pirmadienio klientams aptarnauti skiriame papildomus šešis fiksuoto ryšio telefono numerius. Mūsų vadybininkai priims skambučius, atsakinės į klausimus, konsultuos, ruoš dokumentus su klientas bendraudami telefonu, el. paštu arba per savitarnos svetainę“, – sako Laurynas Jakubauskas. Pasak jo, įmonė dviem savaitėm sustabdo ir karšto vandens skaitiklių įrengimo, keitimo ir plombavimo darbus gyventojų namuose.

VŠT klientų aptarnavimas nuotoliniu būdu kovo 16 – birželio 1 d.

Telefonu:
I–VII nuo 7.00 iki 22.00 val. skambučių centre – (8 5) 236 1030 arba 1840.
I–IV nuo 7.30 iki 17.30 val., V – nuo 7.30 iki 16.30 val. gyventojai gali kreiptis (8 5) 266 7058 (8 5) 266 7056,
(8 5) 266 7053, verslo klientai – (8 5) 266 7041, (8 5) 266 7042, (8 5) 266 7063.
Pranešti apie avarijas šilumos tinkluose telefonu 1840 arba + 370 5 236 1030 visą parą. Dėl avarijų ir gedimų šalinimo pastatų šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemose – kreiptis į namą administruojančią įmonę arba UAB „Grinda“ tel. 1355.

Internetu: savitarnos svetainėje (https://savitarna.chc.lt/saskaitos/) ir  įmonės tinklapyje per elektroninę informacijos pateikimo formą „Klauskite – atsakome

El. paštuinfo@chc.lt

 

Apie VŠT
AB Vilniaus šilumos tinklai gamina šilumos ir elektros energiją bei teikia centralizuoto šildymo ir karšto vandens tiekimo paslaugas daugiau kaip 220 tūkst. sostinės namų ūkių bei organizacijų. Įmonės veiklos istorija prasidėjo 1958 m. Šiuo metu VŠT perdavimo tinklas siekia apie 741 m, didžiausias šilumos gamybos objektas – termofikacinė elektrinė, esanti pietvakarinėje Vilniaus miesto dalyje. Bendrovėje dirba 580 darbuotojų – apie 50 įvairių profesijų specialistų. VŠT rūpinasi patikimu ir kokybišku paslaugų tiekimu ekonomiškai pagrįstomis kainomis, taiko efektyvias klientų aptarnavimo praktikas, nuolat modernizuoja šilumos gamybos ir perdavimo sistemas, diegia inovatyvias technologijas, vykdo aplinkosaugos projektus. 99,4 proc. bendrovės akcijų priklauso Vilniaus miesto savivaldybei.